fredag 20 mars 2009

Liftning till Scrappers

Det är Cybercrop på Scrappers och detta är min liftning av Eyovines jättefina LO.
Den handlar om smultronmärket som Lilleman hade på sin tå som liten.
Kul att göra en lite romantisk LO i killalbum också;-)

Denna är jag för övrigt ruskigt nöjd med. Den gör sig inte riktigt på bild tyvärr, som det så ofta är. Har knåpat och grejat nästan hela veckan med denna så den har tagit mycket tid också, så det är väl tur att jag är nöjd:-)

Och så lite detaljer.
Första gången jag använt Liquid pearl.
Det blev ju jättefint, men finns det ngt tips för tat det inte ska bli toppiga prickar?


Inspirerad av alla som gör egna Pins så har jag okså gjort det:-D
Lite ståltråd och några av dotterns pärlor. Voila!







16 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, så fin!!! Förstår att du är nöjd med den, den är underbar!

ZozzosLiv sa...

Ja man förstår nog att du är nöjd med den!!Den är ju heeelt underbaaar!!Jätte fiin:-)

Liquid pearl har jag också. Men det sägs att den ska värmas för att "höja" på sig. Alltså så att det konformiga blir runt. Har dock inte provat. Men jag ska...;-) Kraam

Sandra Jungergård sa...

VERKLIGEN Helt underbar!!

Jo sa...

Jäääättefin!!

Alex sa...

men gud så fin! jag förstår att du är nöjd! ska du va! gillar hur du ringat in märket.. jättemysigt!

Anonym sa...

Åh, så himla vacker. Härligt softiga färger. Förstår att du är nöjd.

Miss Goldie sa...

Sååå fin!

Erica sa...

Fantastiskt fin!!!

Karin sa...

Åh, den är jättefin! Verkligen vacker! =)

kram!

Pyzzlan sa...

DEn är jättefin coh vilka gulliga små fötter! Så harmoniska och lugna färger.

Doris_Assar sa...

WOW!!!! Helt underbar!!!!! Vad duktig du är!
Jag har inte gjort en enda LO sen sist vi sågs!! Här är det bara dopkort, grattiskort, bebiskort, osv osv som pysslas. Men det är ju alltid ngt ;-)

Jenny sa...

Superfin! förstår att du är nöjd!
Hoppas allt är bra med dig! kram

Anonym sa...

Åååh, jättefint!!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Underbar LO! Jättefint med Liquid Pearl! =)
Kul som du säger, att man kan scrappa lite romantiskt även till pojkar!

Kram / Angelica

Anonym sa...

så fin! Har varit inne och kollat runt på din sida nu och du har ju verkligen gjort massor nu och fina dessutom! kul! längtar tills jag får sätta mig ner å pyssla (jag hoppas att det blir snart)men just nu 'r det mest att packa upp lådor som gäller.

kram

Maja Stokk / eyovine sa...

Denna är såå ljuvlig sååå =)