måndag 16 mars 2009

Firar min vinst med en LO!

Jippi! Denna skitdag behövde piggas upp så jag blev såå glad att jag vunnit utmaningen med LO'n Välkommen i förra inlägget:-) Firar med att visa en annan jag pysslat innan men fotat i helgens strålande solljus.

Iofs har det varit en trevlig dag med mysig kompisträff men A var så gnällig hela dagen och så missade jag ett viktigt läkarbesök pga dålig sömn för A är jobbig nu (Kan bara skylla på det) och det verkade som om det skulle dröja till iaf maj innan jag fick en ny tid:-(
Man tager vad man haver, eller? Här har jag dissikerat en ljusupphängning för att få tag på pärlorna. På dem sitter transparenta fjärilar och en labelholder så det är riktigt 3D;-) Lite svårt att få till det på bilderna, måste träna på dessa detaljbilder!

Ett försök att visa detaljerna




9 kommentarer:

ZozzosLiv sa...

Jätte hätlig LO. Harmoniska färger. O vilka sötisar till barn du har!!Kram

syster A sa...

Tack själv för idag. Mysigt och avslappnat. Vad fina ungar vi har som leker så fint.

Men näää, vänta ända till maj.

Må så gott!

Kram A med citodonrus i skallen...

Anonym sa...

Tack för en trevlig och som syrran skriver avslappnad träff!!!

Hälsa Johanna att Ludvigs vante finns hos oss. Hitatde den på gården i em!

/C :)

Alex sa...

Grattis till vinsten!!!

Den här vae verkligen underbar!!! Härliga färger! O jag gillar alla transparenta detaljer! toppen!

Miss Goldie sa...

Söta foton! Jättefin LO!

Doris_Assar sa...

Grattis till vinsten!!!! Jättefin LO denna med! :-)

Vilken sk*t med missat läkarbesök :-( Förstår frustrationen. *KRAM*

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Underbar LO, och visst är det en ren lycka att vara två (eller ännu fler).
Jättefint kort och fina detaljer du trixat till det med!
Hoppas ni får det bättre med sömn snart - det är inte kul att alltid vara så förbenat trött! =)

Kram / Angelica

Bettan sa...

Härlig lo med ett helt underbart foto :-)

Anonym sa...

Suuuperfint! Och dina bandrullar var ju bara för snygga!! Tänk om jag också vore pysslig... *drömmer* Äger typ ett brett, rött luciaband, that´s it! Nångång ska denna ådra i mig få komma fram.. men än är det inte tid.. "allting har sin tid" ;-) Pyssla på, det blir ju bara så fint!
Maja