söndag 15 mars 2009

Hobbyhuset

Hobbyhuset hade CC i helgen
Det blev 3 bidrag från mig.

Först en där man skulle välja 3 grejer att ha med från en lista.
Jag valde spets, blommor och chipboard.
Och så blev det en LO med många känslor bakom...

Nästa var en LO på temat BARN, annars fria tyglar.




Till sist en utmaning på temat Våfflor inför Våffeldagen.
Bakgrundspapperet är gul-oranget och smårutigt-solklara våffelmönster
Det svarta, ffa labelholdern, är järn-våffeljärn.
Det blommiga är klickar med hjortronsylt-ett måste på mina våfflor.
Och så är blommorna fuzzy rub-ons - grädde uppe på det hela. Så kan det gå när hjärnan springer iväg och gör en våffel -LO









Nu är jag inte alls less på att scrappa utan snarare mer inspirerad, men tiden finns inte...
Är nöjd med 3 LO's trots att jag jobbat min första dag i helgen!



6 kommentarer:

Karin sa...

Vilka fina layouter du gjort till CC´n!
Gillar hur du har ringlat bandet på den översta, himla fint! & den mellersta är ju bara underbar, vilket härligt foto.
Den understa har riktigt härliga färger & fint upplägg! =)
ha det så bra !
kram K.

ZozzosLiv sa...

Fiiin fina bidrag alla tre...:-) Jag har beundrat dem redan på scrappers,,i smyyyg;-) Kraam

Alex sa...

kanonfina alla tre! men den första är nåt lite extra :-) lycka till i tävlingen!

Miss Goldie sa...

Gillar alla tre jättemycket - verkligen fina!

Doris_Assar sa...

Wow vilka fina!!! :-)
Hoppas det gick bra att jobba? Ringrostig? ;-)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jättefina LO's! Våffel-Lo'n var urhäftig! Gillar den skarpt! =)

Kram / Angelica