måndag 23 mars 2009

Ett tips!

Det blev inga fler LO's från mig till Scrappers. Jo ett, men det hann jag inte fixa till i datorn.
Magsjukan slog till på barnen istället.
Däremot fick jag lite tid att rensa bland scrapsaker och kolla igenom gamla album.
Visste tat vi hade grillpremiär tidigt ett år och ville kolla när. 26/3 2007 var det väder att grilla och äta ute i!
I helgen skottade vi snö från altanen istället.
Snörik vår-vinter i år, eller vad tycker ni?


Iaf när jag kollade igenom gamla album så hittade jag en massa fina saker som jag hade glömt!
Ett flertal stämplar som är lite swirls och annat liknande mönster som jag inte ens minss att jag äger!
Dessa ska jag fortsätta rota fram nu när jag bytt scraprum och lägga någonstans där jag kommer ihåg att använda dem:-D


Så det är mitt tips!
Kolla igenom gamla albu, för att hita dekos/stämplar som kanske känns aktuella idag!
Lite som mönstersaxarna blivit aktuella igen.

Nu ska jag ge barnen blåbärssoppa.

2 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Kul med ny(gamla) ideér! Det där med att sortera ÄR verkligen bra - jag hittar en massa som jag inte visste el glömt att jag hade. Brukar sortera några gånger om året för att få koll på prylarna (plus att min scraphörna är nog det enda i mitt hus som jag tycker är kul att städa - man hittar så mycket skoj!)

Hoppas ni är fria från magsjukan och att våren är i antågande. Här snöar det idag, trots att det var vår förra veckan, man känner sig grundlurad! =)

Kram / Angelica

Bettan sa...

Hojta till när du lägger in bilder på lo´sarna! :-) Vill se ;-)
Ang toppade droppar på pearlen eller vad det heter läste jag nån som värmer för snyggare pärlor, men jag har ingen själv och har inte provat så lite inte för mycket på det ;-)
Prova på säkert ställe alltså :0)