söndag 7 juni 2009

Vinter i sommarvärmen

Jag har scrappat! En LO som bara flöt på, åååå vad skönt det var!
Det är dåligt med scraptid nu... Jag har liksom inte ro att sätta mig och när jag har det går det trögt. Skärpning med det.
I väntan på att den nyscrappade tporkar och fotas så får ni se en ovisad.
Vinter och snö, och KALLT var det! Prick 3 månader sen. Galet!

Engla ville ha med en snögubbe så den är gjord av journaling-cirklar och stickles mest.
Det syns dåligt med är genomskinliga visare på klockan, pekar på kvalitetstid.
Jag gillar att dekosarna har betydelse.
Kan tycka att det är jättesnyggt, men vill inte ha med det själv på mina LO's om det är helt orelaterat till LO'n. Ugglor på denna tex.
Lite som att scrappa med engelska ord med. Snyggt och kul hos andra, men inte hos mig.
Hur gör ni? Bryr ni er om sånt, eller går ni bara på det estetiska (vilket kan vara gott nog, missförstå mig rätt;-))

4 kommentarer:

Alex sa...

vilken söt snögubbe!!! gillar designen på denna! du har verkligen lyckats bra med många relativt stora bilder!

när det gäller dekosar - jag försöker att i det mån det går välja passande dekorationer. men oftast låter jag stilen styra. om jag tex gör en lekfull lo så kan det tycker jag passa fint med små söta djur. jag blir dock riktigt imponerad när man lyckas få till passande dekosar. som tex en snögubbe på en vinter-lo ;-)

Karin sa...

Vilken härlig LO! Himla härligt att skriva journalingen i snögubben, coolt!

Hmm.. jag försöker oxå att välja dekorationer som passar layouten men ibland smyger det in sig en uggla eller annat som inte egentligen passar in..

ha en härlig vecka..
kram kram!

Pyzzlan sa...

Jag älskar vintern, så denhär gillar jag. Härliga "action" foton också.

Jag tänker nog mycket som du. Jag vill att dekosarna skall anknyta till temat. Tycker speciellt att vinter LO's är svårdekorerade, för t ex blommor passar inte så bra in på dem. Jag försöker hålla mig till svenska, men ibland smyger det sig in någon deko med engelsk text på.

Finessan sa...

Min super-PT säger inte så mycket om det eftersom jag inte tränar med honom. :( Vi kunde inte lösa det med lokal att vara i. Jag får inte träna på World Class eftersom jag inte har kort där. Skittrist. Han ska bli helt egen så småningom och hyra in sig på nåt gym. Snart hoppas jag.

Hängbuken är bara fläsk, så bort med fläsket och magen blir mindre. Sen fick ju jag också lite bristningar och de har liksom gjort skinnet "större" tror jag. Svårt att bli av med det hänget kan jag tänka mig.