tisdag 23 juni 2009

Skåpmat


Har äntligen laddat ur kameran så här kommer lite "gammal skåpmat" som jag inte visat innan.

Först en med ett uttryck som min 4-åring plötsligt sa!
Fett lätt! :-D

Detaljen här är på swirlen jag gjort själv med stickles.
jag läste ett tips om att använda färdiga bling-swirls som mall och sedan dutta själv på OH-plast tex och att det skulle vara så snyggt och osynligt. Jag vet inte jag om jag tycker det var så bra idé... Man ser ju klart och tydligt plasten under.




Fiskdammen på dotterns kalas.

Och här passade ju både pinsen med fiskar och de blå biljetterna som jag fick i min vinst från Hobbyhuset/Essmo i våras:-)


Tack för titten!

7 kommentarer:

Pyzzlan sa...

Fina sidor båda två. Jag gillar ju när man scrappar olika händelser. Kul att dokumentera minnesvärda uttryck som barnen säger. Fiskdammen var ju bara så fin att den måste föevigas på en LO!

Maja Stokk / eyovine sa...

Kul med händelser ur livet =). Snyggt! Gillar fiskdamm speciellt mycket!

Kram

Claudia79 sa...

Så söt kommentar din pojke kom med hihi...Jag såg det tipset ang swirlsen och tyckte det var skoj att se nån som prövat det! Ser ju bra ut, men som du säger själv så ser man ju plasten lite, men hade du inte sagt nåt hade jag nog inte tänkt på det..
Fiskdamms alla detaljer var underbara!

ZozzosLiv sa...

Jätte fina o minnesvärda LO.s!!:-) Kram

Karin sa...

VIlka härliga layouter! Kul att du fick användning för pinsen å biljetten, passade ju himla bra!
kramkram!

Doris_Assar sa...

Härliga!!! "Fett lätt" hahaaa!!!! Underbar kommentar :-)

Alex sa...

"Fett lätt" - hahah.. skön! :-D

Visst ser man plast ju! :-D Hmm.. men kul att testa iaf! Behöver inte vara fult för det.. Tycker det blev bra ändå!

Du är verkligen riktigt bra på att scrappa flerbilders-layouter! Vet man var man ska kika in när man behöver den typen av inspiration ;-)

Kram på dig!

(O nej, jag fick banne mig inte scrappa nåt på fleeeera dagar!!!)