måndag 1 juni 2009

Suddig LO och 10 sanningar

Det blev en tavla till vår mor i present:-)

Syrran min som lärt mig scrappa var här i helgen och vi passade på att scrappa ett dagsfärskt foto med kusinerna på för att ge till mamma i mors dag present!

Det var kul att scrappa ihop faktiskt. Smaken är ju ganska lika eftersom det är henne jag lärt mig av och ständigt inspireras av. Hon är ju urduktig, även fast hon inte scrappar så ofta längre.

Tyvärr blev fotot alldeles suddig i all hastoch nu har vi ju redan gett bort den så det blir inget bättre foto heller.





Sedan fick jag av söta Essmo en award att lista 10 sanningar om en själv.
A) first list 10 honest things about yourself - and make it interesting, even if you have to dig deep!B) Pass the award on to 7 bloggers that you feel embody the spirit of the Honest Scrap.
Man ska alltså lämna 10 ärliga sanningar om sig själv.sedan skicka vidare awarden till 7 personer man tycker har en ärlig anda gällande skapandet.Så här kommer mina 10 sanningar:
1) Jag är lat
2) jag är ekonomisk, på gränsen till snål. Däremot generös/slösa när jag tycker det är värt det.
3) jag är urdålig på att ta med "gå bort-present" när man är bortbjuden.
4) Jag surfar och scrappar hellre än att umgås med maken när barnen somnat.
5) Jag vill gärna ha pengar med mig, det ger mig trygghet.
6) Jag är bra på att planera och organisera saker.
7) Jag tycker att jag är överkvalificerad för mitt jobb.
8) Jag curlar
9) Jag försöker att inte börja sy barnkläder för jag har inte råd och tid med en till likadan hobby
10) Min stora svaghet är bakverk, tom värre än coca cola som kommer på god andraplats.

Nya bloggare att avslöja sina sanningar är:

5 kommentarer:

Alex sa...

Fin tavla det blev! Gillar upplägget jätte mycket! *försöker memorera*

Kul att läsa dina sanningar! Måste också ta tag i den utmaningen...

Kramen på dig!

Karin sa...

Jättefin tavla, håller med Alex,upplägget är görsnyggt! Kul å läsa massa sanningar om dig oxå..
kram kram!

Maja Stokk / eyovine sa...

Jättefin blev den =) å så lite kul att läsa lite om dig =)

Kram

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Sååå snygg tavla och en alldeles perfekt present till Mormorn/Mamman! Kan tänka mig att hon blev glad va? *ler*

Roligt at tläsa dina sanningar och själv kan jag skriva under på nr 1, 3, 4, 5, och 6!

Ha de så gott!
Kram / Angelica

Claudia79 sa...

superfin tavla!!
Kul att se dina sanningar!:) Ser att jag måste gräva djupt inom mig oxå hehe.....