torsdag 16 april 2009

Tittut

Favorit sysselsättning just nu är tittut!
Även den ledsnaste lilla killa blir glad av att bli gömd under en filt!
Hoppas få se denna någon annan stans om en månad eller så;-)

ANnars så scrappas det fortfarande så mycket sonen tillåter här hemma, men nu när han är mobil så får man vara på sin vakt lite mer...
Dessutom har jag just beställt nya foton och därmed scrappat "slask-foton" som sällan blir såna LO's som är kul att visa upp...
Hur gör ni?
Visar ni allt ni scrappar i bloggen?
Jag visar väl 2/3, men inte allt. En del är med personer som inte vill vara med på nätet och andra är inte så kul helt enkelt.

8 kommentarer:

Doris_Assar sa...

WOW!!! Vilken fin! Det känns lite som du har en lite ny stil, håller du med mig? Jättejättefin :-)

Finessan sa...

Jättefin! Och gud vad ni är lika. :) Du är såååå duktig!

Alex sa...

hå! snyggt tjejen! riktigt fin LO! färgerna passar så himla fint till foton! o foton - de är hur söta som helst! ska nog härmas o ta liknande bilder pp lillskruttan :-) tycker om hur du har fått med datum! som sagt, riktigt najs!

när det gäller å blogga - jag har hittills bloggat allt. skapar inte så våldsamt mycket då jag inte är nån snabbscrappare :-) sen så har jag scrappat bara dottern o hon har än så länge inte så mycket att säga till om om huruvida hon vill vara med eller inte... hoppas bara att hon inte väljer å bli politiker när hon blir stor.. min blogg skulle journalister säkert älska då.. så egentligen.. hur snällt är det egentligen att blogga så här om sina barn? nä.. nu svävar jag ut igen.. sorry.. kram på dig! :-)

ZozzosLiv sa...

Oj sicken fin LO!!:-) Det är såå härligt o gulligt då de leker tittut:-) Jag bloggar nog allt jag gör. Ibland kan vissa saker falla bort speciellt i en period där jag scrappar jäätte mkt...:-)Kraam

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Härlig LO! Så gulliga foton! Tur du får lite tid över till scrapping - det är väl där man kan inhämta en liten andningspaus då och då.

Ang bloggandet så - ja - jag visar allt i bloggen, dock "suddar" jag om det är någon som inte ska visas eller om det står ngt namn på kortet/LO'n som inte heller är för allas ögon. Men jag är å andra sidan ingen snabbscrappare i heller! =)

Ha en trevlig helg!
Kram / Angelica

Karin sa...

Vilen underbar LO! Superfin! Jag visar alla mina kort/layouter jag gör, om det är nån som inte kanske vill synas brukar jag sudda ansiktet =)
Hoppas du har en härlig helg,
kram !

Ps jag har något till dig i min blogg =)

Lena50 sa...

Glad och fin LO, gillar en serie med kort och du har fokusertat på ett så härligt sätt på just fotot, enkelt men med fina detaljer...me like :)

Erica sa...

Jättefin lo. Och söta foton!