lördag 18 april 2009

Min första award!

Då har jag fått min första award!
Tänk vad larvigt glad man blir av ett "kedjebrev":-)
Det har ju cirkulerat så mång att de flesta inte orkar skicka det vidare personligt längre utan skickar till alla i sin blogglista. Och där är jag sällan med. Jag startade ju bloggen lite senare än de flesta andra så jag har halkat på efterkälken lite.
Sedan har jag fått av någon som skickat till alla träsktroll, men denna var ju personlig.
Tack söta Essmo!

Självklart går den rakt tillbaka till Essmo, för jag ler varje gång du lyckas hitta på en ny fin rosa LO som ser olika ut trots samma färger!

Andra bloggar som får mig le är Doris&Assar och Långsamma Scrapparen , Förutom alla er som finns i min blogglista:-)

1 kommentar:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Grattis till awarden, visst blir man glad av att få en!

Hoppas du får en trevlig helg!
Kram / Angelica