fredag 10 april 2009

Högaktuellt!

Denna LO är högaktuell just nu.
Allt ska tuggas på!
Precis allt han får tag på åker raka vägen in i munnen.



Dessutom är den scrappad av bara gamla spillbitar!
Jag kommer på mig själv med att först rota i mappen med spillbitar när jag ska scrappa, sen i högen med mönstrade papper.
CS'en är ett av de första papperen jag köpte i liven butik!
Det var på Scrappa i Sthlm och det är glittrande/metallic CS och kostade 12:-!!!:-o:-D
Iofs ekonomiskt och bra, och jag är ju en snålscrappare som klipper ut ur papperet bakom om det inte syns;-)

Hur scrappar ni?
Snålt? (klipper ur)
Med spillbitar?
Bara nya papper?

6 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Åh, en så mysig LO! Kommer ihåg den där galna "tugga"-perioden.. Våra var tokiga i tidningspapper och CD-fodral... =)

Jag scrappar nog rätt snålt. Har ganska "lite" dekos på och snålar gärna med pappret plus att jag ofta anvbänder spillbitar (om inte till LO's så till blommor/kort eller annat skojsigt)
Har svårt att "förstöra" nya papper *ler* De är som mina små bebisar, jag sitter och klappar fint på dem istället.

Påskkram / Angelica

Unknown sa...

Jättesnygg! Gillar verkligen de tre stora blommorna - läckert!

Jag är inte någon snålscrappare alls, snarare tvärtom..... Shoppar för mycket, använder mest nya saker och njuter av varje stund :D

Glad påsk! Kram, W.

Alex sa...

hihi.. mysig LO! o den där galna perioden verkar aldrig gå över!!! :-D

jag scrappar mycket med spillbitar. har väldigt svårt för att slänga rester av nåt papper jag gillar mycket :-) det blir oftast kombination med nåt nytt o lite spill. brukar inte ha så många dekorationer, fast det är inte så mycket för att jag är snål utan mer för att det för tillfället verkar vara stilen jag fastnat för.. fast nu har jag blivit lite sugen på att testa lite mer blommor :-) blommor o dyrt verkar gå hand i hand :-)

ZozzosLiv sa...

Väldigt FIIIN lo!! Hääärliga färger:-) O vilket sött foto!!:-)

Jag scrappar nog mkt spillbitar. Har alla mina spillbitar sparade i en mapp lätt att bläddra igenom. Men trots att jag tycker jag använder mkt spillbitar så är mappen snart full iallafall;-) Kraam

Bettan sa...

Härlig lo :-)
Jag har två boxar till spillpapper, en till mönstrat och en till enfärgat. Jag är en sån ovanlighet så jag kan faktiskt köra helt slut på hela 30*30 ark och ändå klara mig bra på spillet jag har ;-)
Snålt? Nähä, lite ekonomisk bara och inte pappersfreak....dekos däremot finns massor.

Jenny sa...

Superfin! Diggar de lite snurrade blommorna från det mönstrade pappret (?).

Jag snål scrappar INTE, kanske inte så smart i dessa tider men jag orkar inte :-), eller ja, jag klipper inte ut bakom och så men jag slänger inte heller spillbitar, jag letar ofta i spillamppen just för att det finns en del papper som jag bara älskar som jag gärna använder om och om igen :-)
Jag brukar dock försöka rensa ur spillmappen ibland med de papper jag vet att jag inte kommer att anv och de ger jag antingen till Maria eller så till dagis, dom blir superglada.
Oj vad svamligt ;-)
Hoppas ni haft en bra påsk!
Kram