måndag 20 april 2009

Scrapjakten

Förra veckans utmaning på Scrapjakten var ÖGON.
Jag har haft denna LO liggande sedan jag var på scrapträff hos Ybonne och Therese i slutet av november! Jo det är sant!
Bakgrunden och papperen var klara, men sen satt det fast.
Ville verkligen att det skull ebli så bra, och jag är helt ok nöjd tillslut, men den satt hårt inne;-)

Iaf så handlar den om sonens ögon som ständigt får kommentarer.
Så blå, så fina, så stora, så uttrycksfulla, så härliga osv osv.

Och han kan verkligen säga mycket med ögonen.
Hoppas det fortsätter så.

8 kommentarer:

Lena50 sa...

Men så häftigt, med alla dessa blå ögon, jag gillar blå ögon och dessa var verkligen blå, snygg LO/ Lena

Karin sa...

wow! den är verkligen jättecool! & vilka vackra ögon!!! =)
Jättefint!

kram!

syster A sa...

Ja han är ju bara så söt med sina stora blå!

Alex sa...

som jag sa förut, den här idén kommer jag att stjäla! gillar det jättemycket! tack för inspirationen!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Vad häftigt! Så snygg lo! Verkligen läckert med alla ögonenbilderna! Tror du tar hem en hel del poäng med denna *ler*

Ha det så gott!
Kram / Angelica

Doris_Assar sa...

Den blev ju jättejättefin!! Jag som har sett den "oklar" är verkligen imponerad av hur du fått till den! :-)

Miss Goldie sa...

Jättefina LO och vackra ögon har han definitivt!

ZozzosLiv sa...

Ojj så läcker...Fina ögon och fint scrappat!!Kraam