onsdag 25 maj 2011

Barbapapa

Hittade en utmaning inne hos Serafin som jag bara var tvungen att göra!
Inspireras av Barbapapa!
Barbapapa går varm här hemma då det är en sak som båda barnen har högt upp på favoritlistan.
Fotona är från semestern i november där båda hade varsitt set med linne och kortbyxor med barbapapa på. De har blivit liggande utan att den rätta inspirationen infunnit sig, men nu satte jag iaf saxen i dem.
Jag gillar egentligen inte figurklippta foton, jag tycker att foton näst intill alltid ska vara fyrkantiga, men nu gick jag emot min egen regel, mycket pga störande bakgrund på fotot och även lite oskärpa tyvärr (De sitter ju inte stilla så länge så jag fick bara en chans med fotot ;-))
Så då fick det bli en Barbapapa av själva fotot.
Färgerna följer kläderna men även Barborna.
Blev lite pricken över i när jag satte dit blombandet längst ner för det ser ut lite som alla Barbabarn på rad där nere!



1 kommentar:

Karin sa...

Vilken härlig layout! Jättekul idé att göra fotot till en barbapappa =)
kram på dig!