torsdag 4 november 2010

massa vinter!

Minns ni vad mycket snö vi hade i vintras?!
Jag minns, och inte med sån glädje kanske ;-)
Men fryslorten till dotter säger iaf att hon längtar till snön så den gjorde väl lite gott förra året ;-)

Många vintriga kort blev det iaf och jag kämpar för att variera färgerna i dem och inte fastna i det vita!
Den första handlar om att sonen som då var 1,5 mer än gärna hugger i och skottar! Härligt med lite hjälp.
Swirlsen är urgamla chipboard swirls som alltid känts för stora och klumpia här, men med lite vit akrylfärg blandad med lite "shimmer" så funkade de!
Gillar också att låte titeln vara en del av texten. Det är lite kul tycker jag!

Detta är en härlig dag tidigt i våras. Soligt men kallt! Tur att mormor inte är lika stor inneråtta som vi andra är så att A får sällskap ute lite mer.

Tack för titten!

6 kommentarer:

Sonja sa...

Jätte tack för dina fina ord :-) Det värmer!!
Åter igen ser jag 2 välskapta LO's, lite extra förtjust i den röda!
Må gott
Sonja

Maja Stokk / eyovine sa...

Superfina Cia!! Härligt vinter krispiga. Nu vart jag ännu mera sugen på vintern =/.

Kramiz Maja

Nilma sa...

Så fina alster!
Jag tyckte det var riktigt härligt med all snö förra året. Det var ju ett par år sedan sist liksom och på vintern ska det ju faktiskt vara snö :) Hoppas på lika mycket i år!

Nilma sa...

Svar: Ja, julkort kan jag också tänka mig att göra året runt, inga problem! Jag tänker mer på julgodis, juldekorationer att hänga i granen och sådant. Det känns lite tidigt :)

JEN sa...

Superfina vinterLOs!! Ska lifta idén med att ha ett ord i journalingen som titel - snyggt!! Ta hand om dig i vintret nu ;-)

Alex sa...

Hej tjejen!!!

Vad glad jag blev när jag såg att du hade hittat in till mig igen! :-) Det var inte igår... puh... visst var det tur att jag till slut ändå lät bli att köpa dyr scrap-utrustning? ;-)

Hoppas att det ska dyka upp lite nya alster här hos dig också!

Kramar!

PS. Älskar idén med att låta titeln vara en del av texten! Den kommer jag nog att sno nån gång! ;-)