lördag 12 mars 2011

Om man skulle ta och damma av...

...den här bloggen igen kanske?

Jag scrappar ju en del fortfarande, men som vanligt lägger jag tiden på skapandet och inte bildredigering.
Vi gör ett försök.
En bild från förra vintern, massor av djupsnö!
Jg var ganska nöjd när jag gjorde denna, ingen superavancerad, men helt ok. nu, några månader senare, känns den mest platt och tråkig!
Är det jag som ändrat smak eller var jag blind då tro ;-)

Den innehåller iaf en av mina favoritdekos-blomrankan i metall!
Det var egentligen en väggdekor tror jag som jag klippt sönder ett antal ggr och använt på mina LO's.







Tack för titten!
Ska försöka skak lite liv här igen så kika gärna in igen!


3 kommentarer:

Bettan sa...

Den känns INTE platt och tråkigt, så det är nog du som har vant dig vid den ;-)
Dekoren var ju fräck :)

Pingvinmamman sa...

Wow! Gillar enkelheten i den. Håller med om att blonrankan var kanon, gillar också fotohörnet i metall.
Gillar som vanligt allt du gör :-)

Karin sa...

Jag tycker inte att den ser platt ¨å tråkig ut, den är jättefin! Fotohörnet är kanonsnyggt!! =)
Kul att du bloggar!! =)
kram på dig!