lördag 30 oktober 2010

Lite nyare

Jag är så himla glad över att det startats en pysselgrupp/förening i min stad!
Trots att det är en ganska stor stad så är det segt att hitta scrappare som vill pyssla ihop!
Med denna förening så träffas vi 2ggr/mån i en kvarterslokal och pysslar med det vi vill!
Gratis och våra egna grejer och jättebra för en som har svårt att få tid hemma, men åker jag iväg så kan ingen störa mig och jag har vigt tiden åt mitt pyssel :-)

Här kommer 2st som blivit till under hösten.

Denna blev lite skev för jag har mina LO's stående på en tavelhylla innan de kommer in i albumen, den är rak hela vägen ner såklart :-)


Tack för titten!

3 kommentarer:

Sonja sa...

Så härliga Layouter!! :-)
Må gott
Sonja

Karin sa...

åå va skoj å vara på scrapträff så ofta! Förstår att det blir mer gjort då när ingen springer å stör hela tiden.. =)
Jättehärliga layouter! Gillade den översta massor! JÄttefin!
kram kram!

Nilma sa...

Ååh, vad roligt att träffas på det viset! :D