tisdag 6 oktober 2009

Och vinnaren är.....

Jag blev tvungen att konsultera experter på området, i detta fall dottern;-) för att kunna välja ut en vinnare.
Helst skulle jag skicka 18 priser, men nu blir det de 2 jag utlovat.


Det som vinner minialbumet med tillbehör är
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Med denna fina Layout!
Maila din adress så ska du få ett paket:-)
*
*
*
*
*
*
*
*
Och via lottdragning vann även
Vilket gjorde mig lite glad för hon
har faktiskt gjort ett alster till alla utmaningar
i bloggpartyt!
Snacka om hängiven:-)
Maila mig din adress så kommer det något på posten till dig med!


Tack alla ni som bidragit!
/Cia

3 kommentarer:

Miss Goldie sa...

Jiiihaaa, vad kul! Tack så mycket! Ska bli jättekul att få ett minialbum, jag har bara gjort ett sånt tidigare! Men var hittar jag din mailadress?

Pyzzlan sa...

Jag har nåt till dig i min blogg!

Veronica Tingvall sa...

Åh vad kul. Tusen tack!
Min adress är Veronica Tingvall
Trumslagargatan 38
58216 Linköping

Tack igen /Veronica