måndag 12 oktober 2009

Award

Kikade in hos Pyzzlan och såg att hon gett mig en award!
Tack så mycket för det.
Nu ska ni få läsa lite onödigt om mig:-)
10 saker ska man komma på.

1-Jag trivs otroligt bra i mitt hem!
2-jag är otroligt svag för bakverk, godis kan jag vara utan, men bullar och kakor...*Mmmmm*
3-Jag saknar vår kompisfamilj som flyttat till Australien.
4-Jag låter gärna barnen somna i soffan
5-Jag står och stampar oc har svårt att bli av med mina sista gravidkilon:-(
6-Jag har svårt för auktoritetspersoner
7-Jag har så tråkig garderob just nu att det är sorgligt
8-tror att jag står i bakgrunden men tar visst gärna över...;-)
9-har stort kontrollbehov vad gäller familjen (Mat, sovtider, dagis, kläder, osv osv)
10-Önskar jag hade 3h minst om dagen för bara mig själv!


Nu vill jag veta mer om:

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tack för awarden, Cia!! Så gulligt av dig! (Nu är jag ju lite hemlig av mig då, så jag bloggar nog inte något om mig själv... Men jag uppskattar verkligen att du tänkt på mig!)

eva sa...

Tack för awarden :)

ullis sa...

hej syrran! Jag hittade in till dig eftersom jag faktiskt suttit vid datorn här nere idag! Kul att se alla dina fina layouter! Det är inte utan att man blir lite scrapsugen själv...