lördag 3 oktober 2009

Bloggparty-bidrag 6+7+8


Här kommer mina sista 3 bidrag till Bloggpartyt!
Fast jag har inspirerats till flera;-)
Och det är ju det som är huvudsaken.

Här kommer iaf mitt bidrag nr6 till Mia's utmaning att lifta hennes läckra LO.

Mahlin hade en läcker skiss.
Såhär blev mitt bidrag nr7.

Och så Cath's utmaning att scrappa brunt och rosa.
Blir mycket sånt hos mig så jag tog ljust brun denna gång, men den är brun, jag lovar;-)
Det var allt för mig för detta bloggparty, men som sagt har jag skisser och annat sparat till andra tillfällen:-)
För det handlar ju som sagt om att inspireras!!!
Och på tal om det så måste jag ju göra min egen utmaning också!!!
Kanske får jag tid idag om jag har tur...
Helgerna går ju så rasande fort!

11 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Tack för ditt härliga bidrag till min utmaning!

Miss Goldie sa...

Fina LO:S alla tre! Den översta var jättefin med alla små fyrkanter runt fotot.

Pyzzlan sa...

Oj vad du har hunnit med många bidrag! Härliga LO'n allihopa.

Maja Stokk / eyovine sa...

Härliga !!! Å så himla olika stil på alla tre. Kul!! Gillar den understa bäst!

Kramiz Maja

Karin sa...

Wow! Va du har varit flitig! Jag hann inte alls med så många bidrag som jag ville... men så är det ju oftast.. hihi..
Superfina layouter alla 3!
kram kram!

Maria S sa...

Wow vilka snygga bidrag!! Gillar din tolkning av min scraplift!!! Kul att du ville vara med!
Kram Maria S

Cattis sa...

Härliga bidrag!! =)

Unknown sa...

Underbara! Den skira, rosa i mitten är ljuvlig!! Jättesnyggt med fyrkanterna på den översta också!

ZozzosLiv sa...

Ojj så fina LO:s!! Men den mitten är ju bara *tummen upp*!!! ;-)

Kramaar

syster A sa...

ÄLSKAR fruktspett bilden, ljuvlig och underbar och alla fina ord som finns! Saknar er på dagis. Tack för fina kommentarer på min blogg.

KRAM Andrea

Cath. sa...

Vilken fin LO du gjorde till min utmaning. Ursäkta att min hälsninga här kommer sent men nu kikar jag runt och försöker bestämma mig för en vinnare.
Jag gillar verkligen att det är riktig karusell-känsla på LOn.
Kram!