söndag 2 augusti 2009

Eyovines 1-års tävling!


Eyovine firar ett år med sin blogg och gjorde då en kul utmaning!

Måste ha
*mönstrad bakgrund
*minst 2 foton
*knappar
*wellpapp
*sömmar (för hand eller på maskin )
*blommor

Får inte
*bling
*rubons
*brads
*minirosor
* pärlor ( halvpärlor, pearl maker, liquid pearls )

Såhär blev min tolkning.
Fotot är från självplocken vilket var en utmaning i sig med en 11mån grabb med spring i benen och smak för söta gubbar;-)
Jordgubbsplantan är målad med vanlig vattenfärg (gäller att göra lite eget pyssel när dottern målar;-)) och sedan har jag sytt alla konturer på maskin. det tog tid vill jag lova!!!
Det svarta papperet har jag wellat, tyckte det syntes dåligt på webben.

8 kommentarer:

Maja Stokk / eyovine sa...

HEHE... välkommen i den egna art stitch klubben =)... SNYGGT!!! Härligt foto och ett väl sammanhållet tema.
Kul att du ville vara med =)

Kram Maja

ZozzosLiv sa...

Vilken fin LO! Den är såå smaskig;-) Jätteunderbar!!Kraam

Unknown sa...

Åh, så fin!! Så snyggt med jordgubbsplantan!

Pyzzlan sa...

Det är alltid lika roligt att se hur olika man tolkar utmaningar. Härligt somrig LO och jag är verkligen impad hur du sytt runt blommorna!!

Karin sa...

Vilken härlig layout! Himla fint foto!
kram kram ! !

Alex sa...

Oj! Är imponerad med dina syslöjdsfärdigheter! Snygg plantan blev! Fiiiiin lo!

Hanna sa...

Vilken fin LO! Tack för tipset om PS - det ska jag genast prova!

Claudia79 sa...

Sååå fin, gumman!!! Älskar somrigheten i hela sidan!