fredag 24 juli 2009

Testat Mist!


Jag har kköpt min första mist!
En guldspray, för det var vad som fanns på lokala butikens rea;-)

Första LO'n är en skiss på SS midsommarcrop som jag gjort nu i efterhand.

Swirlsen är ritade med embossingpenna och embossade med guldpulver.
Och så lite mist på allt då;-)


Denna är gjord enbart med produkter från min vinst på Hobbyhusets sommarspurt!
Fick ett så himla välfyllt paket, Cia är alltid så generös med priserna.
Så då blev jag scrapsugen och gjorde denna.
Det enda som inte ingick var papperet, bokstäverna och bladrankan, men rosor, 2paket rhinestones och allt annat, plus lite till, fick jag.
Och så en liten dusch med misten;-)


10 kommentarer:

Maja sa...

Tack, tack! Tyckte jag såg dig på dragarbrunnsgatan häromdagen, stämmer det? Fast jag går alltid till den lilla butiken där Minna så gulligt putsar upp mina glasögon och beundrar mina barn, haha! Fast du kanske står till samma tjänst? ;-) Allt väl annars?

bitte71 sa...

SÅ fina! Jag måste också testa mist, för det har jag inte gjort än - men det är så snyggt!
Kram M

Miss Goldie sa...

Snyggt med guldmist! Båda är jättefina!

Karin sa...

Jätteina layouter båda 2, himla läckert med mist! =)
kram kram!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Så superfina!
Och visst är det kul att leka med mist? Jag har hittills fått tag på tre stycken, sen blandar jag också lite själv med distresser, vatten och perfectpearls.
Risken är bara att man blir beroende av dem!

Jättesnygga swirls du ritat!
Ja, dina alster är verkligen en fröjd för ögat!

Ha de bäst!
Kram /A ngelica

ZozzosLiv sa...

Jätte fina LOs båda två!!Kram

Maja Stokk / eyovine sa...

Gillar misten och swirlen... å så dina lager med tyll, organza och den där "papperspunchinellan" =) SNYGGT!!!

Å du jag hade själv velat ha med mer av fjärilen... men det var ju den jag sabbade med craclepaint ;D... får göra en ny =D

Kramiz Maja

Bettan sa...

Jättefint med mist, man kanske skulle våga sig på att prova, men jag faller ju inte för trender förrän de är över ;-)
Härliga lo´s och vilken glädje i ögonen på den lilla i gungan :D

JEN sa...

Mist gillar vi!!! Hördu, jag hade faktiskt tänkt gå på träffen - om jag är ledig - MEN nu är infon borta från hemsidan :-( Då är säkert alla platser tagna?? Tror anmälningstiden gick ut på söndag annars.... så trist..... Men annars får vi la gå nästa gång!!
KRAM

JEN sa...

HA! Jag har kollat fel ställe ;-) Ska kolla direkt - och huvudräkna lite om jag borde vara ledig eller ej! *kram*