tisdag 7 juli 2009

Opublicerad

Dessa två layouterna gjordes för länge sen och har varit inskickade till tidningen men inte blivit utvalda.
Den första är till skissen i det senaste numret. Vi i scrapträsket utmanade varandra att skicka in bidrag då vi ledsnat på tidningens utbud, men det verkar inte som någon av oss kom med.
Nästa skickade jag in till mars-numret eller vad det var. De skulle ha ett avsnitt med favoritsaker, men det verkar som de skippade hela det avsnittet för jag har då inte sett det iaf.
Denna LO blev en favorit direkt när jag scrappade den.
Sen har den kommit av sig lite eftersom den varit inskickad och lite bortglömd...
Den handlar iaf om vad min dotter tyckte mest om när hon var 3.
En liten intervju med henne.
Nu tror jag det räcker för mig.
Både med att skicka in bidrag och med prenumeration.
Den inspirerar mig inte längre. Jag får vara glad och stolt över de 2 bidrag jag haft med i början av tidningen.

12 kommentarer:

Alex sa...

Asså.. nu så har inte jag ens bläddrat i den där tidningen, men det är inte ofta man hör nåt positivt.. hmm.. Tycker dina layouter är toppen! Gillar designen på den första väldigt mycket! Den andra är också superfin, men med den gillar jag bäst tanken som ligger bakom! Rolig idé att intervjua sina barn om favoritsaker! Det ska jag (försöka) komma ihåg! :-)

Pyzzlan sa...

Jättefina båda två! Fotot med myskatten är ju för härligt och idén med att lista favoritsaker är kanonbra.

Anonym sa...

Förstår inte vad problemet är, båda layouterna är skitsnygga! :-o Gillar speciellt grenen på myskatten, är den sydd?

Maja Stokk / eyovine sa...

Härliga loer båda två =)... gillar färgerna i myskatt och grenen . Den undre hade kul journaling. Kommer heller inte köpa tidningen nå mer...

Kramiz Maja

Unknown sa...

Såååå fina! Förstår inte att inte någon blev publicerad!!

Doris_Assar sa...

Härliga LOs!! Jag är ju inte så totalt scrapnerdig (än) så jag vet inte vilken tidning som är "tidningen" :-D Hahaa! Det får du berätta för mig sen ;-)
KRam

ZozzosLiv sa...

Oooh jätte härliga LO.s...Myskatt 'r helt fantastisk...Sååå underbar och....mysig;-)!! Grenen är superB..Kraam

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jättevackra alster du hunnit med att skapa sen sist jag kikade in här! Är glad för att jag äntligen hann med min bloggrunda så jag kunde dregla lite över alla konstverken! *ler*

Hoppas allt är bra med dig och du har många härliga sommardagar att njuta av!
Ha de bäst!
Kram /Angelica

Anonym sa...

Håller med om att limmet på en del thickers är under all kritik, men på just dessa var problemet omvänt- det var nästan FÖR starkt. Eftersom jag glossade dem innan jag satte på dem på kortet fick jag ju lägga dem nån annanstans och då fick jag knappt loss dem därifrån sen *s*

JEN sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Här ska scrappas!!! Gud så skoj hörrö!!!!

Karin sa...

Superfina layouter båda 2! Kass smak dom har på tidningen va?! Jag kom inte heller med hihi.. kram på dig!

Claudia79 sa...

Såå fina!! Särskilt den första är så otroligt fin med färgkombon (vitt, grönt och svart)
Puss!