söndag 23 augusti 2009

Scraplagret


Scraplagret har en utmaning nu med en färgkombo!
Olivgrönt och turkost.
Direkt när jag såg det så visste jag vilket foto jag skulle scrappa;-)
Färgerna kommer inte riktigt tillrätta i bloggen som vanligt, men jag hoppas det duger iaf:-)

Det är en matchande LO som den min dotter har sist i sitt första album.
Några ord på vägen från mamma och från pappa.
Där vi båda helt oberoende har skrivit om vad vi hoppas och tror om barnets framtid.
Hoppas det blir ett uppskattat minne att läsa senare i livet!

9 kommentarer:

bitte71 sa...

Åh, dne är helt underbar - jag kommer ihåg att jag tyckte så mycket om den som du gjorde till Engla också!
Kram Marie

Miss Goldie sa...

Vilken härlig idé att göra en sån LO! Måste vara underbart att läsa senare i livet. Snygga färger också!

ZozzosLiv sa...

Åååh helt underbart!!Shit nästan så tårarna kommer fram...Vilken charm sen för honom att läsa vad mamma och pappa skrivit...Man BÖR följa detta exempel!!Kraamar

Maja Stokk / eyovine sa...

Supersnygg!! Å vilken kul idé att skriva till sitt barn på det sättet.

Kram Maja

Karin sa...

Jättehärlig LO! Vilken himla s,art idé, det kommer garanterat bli uppskattat! =)
kram!

Miss Goldie sa...

Hejsan!
Clip it up är från en finsk scrapbutik som heter Heinikka. Vet tyvärr inte om den finns i nån svensk butik. Säkert kommer den att komma så småningom om den inte finns redan :-)

Doris_Assar sa...

Fina killen!!! Läser ikapp lite, just hemkommen från våran barnfria resa :-) Hoppas ni har det bra? Kram!!

Pyzzlan sa...

Vilken härlig LO. Fotot är ju bara för skönt och jag gillar verkligen idén att dokumentera sina tankar om barnen. Det är säkert uppskattat i ett senare skede. Ha det gott!

Claudia79 sa...

Verkligen fin idé!! Gillar Lo:n jättemycket!!Kram!