torsdag 14 maj 2009

Lite blandat

I brist på helt nytt så bloggar jag istället lite blandat.
Först ut är ett snabbalster gjort mellan febertopparna igår;-)
Bara för att testa min nya Martha Stewart Flower Edge Punch!
På den övre fotomattan tog jag bort kanten som blev och på den undre sparade jag den. Tycker det funkar med båda. Jag tror jag gillar den, men ska testa den på lite mer enfärgade papper kanske... *Skyller på febern*
Sen är det raka motsatsen och en vinter-LO, gjord efter Essmos fina skiss på AoS CC, men jag hann aldrig skicka in den, vilket inte spelar ngn roll.
Jag fick inspiration till att scrappa och är nöjd med resultatet och det är vad som räknas ju!
Tack Essmo för att du inspirerar hela tiden!

Och så en annan som jag inte alls vet om jag gillar eller inte. Jag gillar fotona och sonens nöjda min när han för 3e gången någonsin klarar att resa sig för helt egen maskin:-D
Men om LO'n blev ngn höjdare vet jag inte. Den får nog mogna lite, eller så är det en sån som man glömmer bort att man gjort ens en gång! Man bläddrar igenom albumet och känner inte igen den. Har ni såna? Jag har har jag märkt.

Tack för titten. Får se om jag orkar scrappa ngt idag. Pencillin är ju dundermedicin mot halsfluss vet ni:-D

13 kommentarer:

Loreleii sa...

Jag har svårt att bestämma mig för om det ska vara med eller utan kant, det var lika vackert på båda sätten! Jättefina LO's!! Och "upp och stå" gillar jag starkt! Snyggt med raden av kort som leder till att han står!

bitte71 sa...

Åh, vad fina: gillade den med kantstansen skarpt! Får kanske ta och införskaffa en sådan jag med!
Men jag tyckte den längst ner var jättesöt med, men det är som du säger: jag har också en hel drös med LO.s som jag har glömt bort att jag gjort (läs: förträngt:-D)
Kram M

Miss Goldie sa...

Den översta LO:n är jättefin, härligt med grönt och vitt. Stansen är jättenygg!

Claudia79 sa...

MMm så fina sidor!!:) Jag gillade den nedersta jättemycket! Ha en fin dag,kram kram

Karin sa...

men va du är söt! Tack själv för den inspiration du delar med dig ! =)
Va synd att du inte hann skicka in till skisstävligen, den är jättefin!
Himla läcker den stansen! Jag gillade alla layouterna massor, den understa är ju bara sååå fin! Gillar att du har fått med massa bilder utan att det ser rörigt ut.

har oxå några layouter som jag glömt att jag har gjort.. hi hi.. & då kan jag inte ens skylla på att jag hade feber när jag gjorde dom.*fniss*

Ha det så bra !
kramar!!!

Maja Stokk / eyovine sa...

Underbara häst fotin.... gillade den loen... härlid sommarkänsla. Vinterloen var läcker. gillar blandningen av rosa och blått. Upp och stå är en sån underbar vardagshändelse lo.... så med andra ord... alla kanon på sitt sätt. å vad gäller punchen så är det alltid snyggt... hur som..

kramen Maja

Alex sa...

Nämen vad kul att du har orkat scrappa lite! Har saknat uppdateringarna här inne :-)

Tycker om häst-LOn! Så somrig! Och stansen är jag inte lite avis på! :-)

Alla tre är ju egentligen fina... Det är lite svårt kanske att göra ett mästerverk med många bilder. Men du har lyckats riktigt bra utan att det ser ett dugg rörigt ut! O vilka söta bilder!!! Stark han är som redan kan resa sig helt själv! :-)

Doris_Assar sa...

Underbara LOs!!!!! Och vilka härliga foton på den nedre!!!! :-)

Men krya på dig!! :-) Halsfluss? :-(

ZozzosLiv sa...

Hoppas ni blir friska snarast!!

Vilken kreativitet!!!Härliga LO.s hela bunten...Gillar upp och stå. Fint upplagt och härrliga bilder;-) Kraaamar

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Tycker det blev skitsnyggt med MS-punch-kanten! Just den punchern är så jädrans snygg!
Lo'n är jättefin och det märks inte att den är gjord mellan några febertoppar! *ler*

Vinter-Lo'n är också superfin, essmo är grym på att ge inspiration och ditt resultat är ju strålande!

Korten på din sons upprätta premiär är sååå fina! Och jag ser verkligen inget fel på den! Tycker den är hur fin somhelst!

Ha en trevlig helg!
Kraam / Angelica

Örnen sa...

Hej hej!
Vad mycket fint du har skapat :-)
Hoppas du får en trevlig helg.
Kram kram.

Jenny sa...

Vad mycke fint!

Hoppas allt är bra med dig!
Kram

Unknown sa...

Jättefina layouter!

Du undrade över hur jag förvarar mina formade layouter, jag har dem i vanliga album. Försöker kombinera så att baksidan på motsatta layouten (om jag nu är begriplig) passar bra ihop. Jag har inget vitt papper mellan, men ibland är det snyggast med vitt bakom, så då väljer jag en baksida som passar :)