onsdag 20 maj 2009

Utmanad

Men först 2st LO's.
Denna handlar om hur sonen bara ska gå utmed möbler.
Lagom hade han lärt sig krypa så skulle han upp och gå istället:-)
Denna är från dagis kalasfirande.
Fotona är väl sådär då det är personalen som tagit dessa och sen fick E välja papper och dekos och grejer.
Gult och rosa ska det vara. Favoritfärger just nu:-)



Sen blev jag utmanad av Alex att lista lite saker, så här kommer det:
Tre saker som alltid finns i min/mitt......
Kylskåp: mjölk, Lätt och Lagom, Ketchup
Frys: Kycklingfilé, Köttfärs, Tacoskal
Skafferi: Pasta, ris, O´boy
Handväska: Har ingen-se Jackficka
Sminkväska: Svart-Brun mascara, Ögonskugga, Läppglans
Badrumshylla: Deo, Tandkräm, Tandborste
Förråd: Gamla kläder, Extra täcken och kuddar, resväskor
Hjärna: Dagistankar, mat och sovtider, middagsplaner
Jackficka: Mobil, Kort-plånbok, Nycklar
Kryddskåp: Flingsalt, Salladskrydda, Spiskummin
Barskåp: Whiskey, öl, Bacardi. (Märks det att jag inte är ngn stordrickare utan att detta är makens??)
Köksbänk: Våra glas som ska användas igen, Olja/vinäger/Balsamico mm, Brickor på tork.
Nu vill jag veta vad som finns hemma hos

9 kommentarer:

Fnyz sa...

ooo ska anta utmaningen :-p

jag har en "Pentax K100D super" en väldigt bra och användarvänlig kamera men som ändå ligger i det lite billigare segmentet, jättebra som ens första digitala systemkamera.

Unknown sa...

Jättefina layouter! Så fina färgkombinationer :)

Karin sa...

Jättefina layouter! Gillade (såklart) den rosa-gula massor! å va snyggt det är med gult å rosa, det har jag inte prövat.. =)
kram! p

Claudia79 sa...

Åh va fina sidor!! Gillar särskilt upplägget och färgerna på den första!

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jag har antagit utmaningen nu! (Detta är den tredje av samma utmaning.. *fniss*)

Jättesöta LO's - så gulligt med lillkillen!
Dagisfotona var ju helt okej och jättetjusiga färger - lagom sommrigt och vårig liksom!

Ha en supertrevlig helg snäckan!
Kraaaam / Angelica

Alex sa...

Kul att läsa lite om dig! :-)

Fina layouter! Sååå kul att du är igång igen! :-) Tycker om hur du har klippt papper på den första o den andra gillar jag journaling massor! Tänk att han redan går längs med möbler!!! Han verkar vara ganska tidig med allting! Skön kille! :-) Jag får gå omkring med lilltjejen hela dagarna... krypa är inget för henne.. men gå är roligt!

Jenny sa...

nu ligger svaren på utmaningen i min blogg :-)

bitte71 sa...

Åh, den rosa/gula var jättefin - underbara färger! Men även den första såklart!
Kram M

ZozzosLiv sa...

Fiina LO.s dagis LOö.n är ju superb!!Så fina båda två:-) Kraam