lördag 9 april 2011

Skisstävling hos Essmo

Essmo har en skiss i sin blogg för att fira sin nya DT-plats hos PY-hobby!
Jag har haft detta foto liggande sedan oktober nr jag tog det. HAr nämligen ett matchande på dottern och ett på dem tillsammans och det har jag scrappat i lite shabby chic på en scrapträff i höstas pga en utmaning! Det är ju inte min vanliga stil ;-) men riktigt kul att göra faktiskt! Tar bara lite för lång tid för en snabbscrappare som mig...
Iaf så ville jag göra de andra fotona i samma stil, så då passade detta perfekt!


Och så lite detaljer. Dessa blommor är gjorda av kaffefilter.


En fjäril i hörnet för att väga upp och för att binda ihop de 3 layouterna med varandra. De andra 2 får ni se under veckan :-)

Tack för titten!

3 kommentarer:

Karin sa...

Men ååååå! Vilken underbar LO! En riktigt tuff goding på fotot å dekorationerna är sammansatta så himla fint! Me like!!! =)
Tack för att du ville vara med,
kramar till dig !

Miss Goldie sa...

Vilken underbar LO! Älskar färgerna och fotot är helt ljuvligt!

LadyDi sa...

Jösses vilken ljuvlig layout. Fina toner och smakfulla dekorationer. Me like!!!