fredag 15 april 2011

Sista LO'n i serien

Denna gjorde jag till en utmaning på en scrapträff i höstas, men har inte visat den ännu pga att jag ville ha de andra layouterna gjorda först.
Utmaningen bestod i att man skulle använda ffa materialet i kitet man fick och även att det skulle vara shabby chic och dessutom med egengjorda blommor som demades.
Såhär blev det! Jag var, och är ganska nöjd trots att det inte alls är min vanliga stil. Dessutom kom jag 2a efter att ha snubblat på mållinjen då jag blev delad 1a först och det krävdes en andra omröstning :-)
Här är det lite egengjorda blommor blandat med köpta och metall också.
Och så den lilla fjärilen i hörnet!
Tack för titten!

2 kommentarer:

Karin sa...

En sån underbar layout! Jättefint foto å blommorna är så fina! Gillar massor!!! =)
kram på dig!

♥ Annlouise ♥ sa...

Snyggt! Kul att se hur det blev!!!
Kram