tisdag 5 januari 2010

Pärlade julklappar!

Vad ger man till någon som inte behöver något?
Och en som man egentligen inte skulle ge till, men man vill och som dessutom scrappar själv?
Det blev pärlade halsband, örhängen och ett armband!
Och jisses vad kul det var!!!
Nu fortsätter kampen för att inte köpa fler pärlor;-)
För när ska jag hinna med det när jag knappt hinner scrappa?
Och dessutom kliar det i syfingrarna som nyss gjort klart 2par byxor till barnens kusiner...;-)

Barnens mormor fick ett set i rött, gjorde en egen ask till iaf.
Och min syster fick ett set i svart som förhoppningsvis funkar till det mesta.
Världens längsta halsband blev det, men tanken var att man skulle kunna variera längden med varv och knutar som man vill, det är bara en lång rad liksom, inte runt.

Tack för titten!

9 kommentarer:

Maja sa...

Fina smycken!

Får man fråga hur det går med plankan!? ;-)

Kram Maja

ZozzosLiv sa...

Ojj nejj varför VARFÖR kom jag in o kollade?? Jag vill VILL ju också prova pärlor nu ju!!!Helt underbart vackra!!Verkligen :-O
Kraam

Miss Goldie sa...

Jättesnyggt! Ser verkligen roligt ut, skulle så gärna vilja testa. Men det får nog vänta ett tag tror jag...har helt enkelt inte tid för en till hobby!

Karin sa...

åh va fiffigt, himla fint blev de me.. !
kramkram!

Maja Stokk / eyovine sa...

Tjusigt =)... hur ska du nu hinna med alla dina hobbies ;D...

Kramiz Maja

Unknown sa...

Så vackra!! Perfekta presenter :)

Claudia79 sa...

Supersnygga!
Hoppas allt är bra med dig och familjen...

Finessan sa...

Vad fint det blev! Duktig du är. :)

Själv ska jag snart punga ut med 5000 kr för den senaste Kinaleveransen. Är man pärltok så är man.... :)

Ullis sa...

Kanonfina är de verkligen, jag använde mitt i fredags! Det blev tre varv för med två blir det på tok för långt men jag tror faktiskt att jag ska korta det lite, det blir lite massivt med tre... Oavsett vilket så gillar jag det verkligen, tusen tack igen syrris! :)