söndag 30 november 2008

Resultat av träffen

Heldags scrapträff med en snart 4mån grabb var ju lite annorlunda.
Hade 2,5 väska + en matstol med mig, och då var minst hälften packning till honom!
Men det funkade. Han skötte sig riktigt bra måste jag säga, jag fick ju 2,5 LO gjorda och massor med inspiration till kommande LO's.
Det var en skissutmaning också, och det är Therese som har gjort skissen, så kika in hos Yvonne och rösta vet ja!



Detta var den andra jag fick gjord.
Tack Jenny för material!


Tack alla tjejer för en supertrevlig dag.
Jag gör det gärna snart igen och då klarar nog sig Lilleman utan mig också!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv! Kanonkul att se dig igen, sist var väl som sagt då jag "förlorade min oskuld?".

Hoppas som sagt att det blir träff snart igen!

Kram kram

Jenny Bergvall sa...

Tack för igår!
Jätte trevligt att träffa dig o din lille... som skötte sig fin fint!

Anonym sa...

Härligt att du fick tag på äppelpapper på annat håll! Kollade nämligen in mitt förråd och min bit som var kvar var inte så där stor... var nämligen ett fint blommigt mönster på baksidan som jag använt!

Härligt att A skött sig så fint!
:-)

Bettan sa...

Härlig Lo du gjort :-)