tisdag 25 november 2008

Laddad!

Jag är så himla ladda inför scraåträffen på lördag!
10-21 med ett härligt gäng tjejer, fika och massor med inspiration!
Lilleman får ju såklart följa med eftersom han vill käka varannan till var tredje timme;-) men även om jag inte får scrappat en massa själv så tänker jag suga i mig inspiration!

Därför är det lite lugnt med LO's här.
Har en nästan klar som jag ska göra färdigt på lördag, men behöver hjälp Yvonne;-)
Och resten förbereder jag inför träffen.

Ååå vad kul!

5 kommentarer:

Jag... sa...

Va? haha vad ska JAG göra? :-D

Ska bli sååå kul!

Jag... sa...

Åh nej, dator kanske ja men Robban, nej nej inte alls! Vi är inte sams öht tyvärr :-(

Sol sa...

Hittade din blogg precis nu via Yvonnes blogg. Kul!

Ska bli så roligt på lördag!

JEN sa...

Oh det ska bli så KUUUUUL!!! *tjoar*
*hostar*
*somnar*
;-)

Ulrika sa...

ÅHHHH där är du ju! Vad jag har tänkt på dig ska du veta! Och du- vi syns på lördag!!!!!!!!!