måndag 4 juli 2011

Bebiskort

Eftersom jag är lite slö så kopierar jag mitt inlägg rakt av från Scrapdrakens blogg.
Kika gärna in där också!


Detta kort är till en familj som fått en liten flicka!
Dessutom älskar mamman i fråga rosa så det var inte mycket att spara på kände jag :-)


Den rosa bården med hjärtan är ett CS stansat med kantstans, lika så insidan där jag stansat med en annan kantstans så ser det lite prinsessaktigt ut.

Material: 2 olika rosa CS, rosa papper med hjärtan är Inkido "Is this love-Hope", blommor och organzaband, halvpärlor och såklart stickles också det från Scrapdraken.
Jag avslutar nästan alla mina alster, kort eller LO, med lite stickles.
Har säkert 15-20 olika så det finns ngt som passar allt :-)

Tack för titten!
/Cia

2 kommentarer:

Karin sa...

vilket underbart rosa kort! Ljuvligt! =)
kram!

Maja Stokk / eyovine sa...

Så härligt rosa och gulligt =)

Kramiz!