fredag 3 september 2010

Liger lite efter...
Det fanns en tid då jag scrappade de foton jag tagit samma vecka, eller möjligen samma månad om det gick segt.
Nu scrappar jag julfoton mitt i sommaren och påskfotona ligger och väntar på skrivbordet nu!
Men men, så länge man fotar kan man alltid scrappa ikapp senare!
Och nästa helg väntar heldags scrapträff! *Jippi'!!!*
Hur snabba är ni?
Scrappar ni kronologiskt ens?

Detta är en LO med fotona som jag använde på julkorten 2009.
Dags att fundera på vad jag ska arrangera denna vinter?
Förhoppningsvis kommer ungarna vara bruna som pepparkakor efter 2v i Egypten och vi kommer hem 1v före Lucia :-)
Förslag?

Tack för titten!

7 kommentarer:

Karin sa...

Vilken söt layout!
Jag scrappar de bilder jag gillar för tillfället.. Har typ 1000 bilder som ligger å väntar på att scrappas..hihi..
men om dom kommer vara så bruna när ni kommer hem så kan dom juh vara pepparkaksgubbar..
kram på dig!

JEN sa...

Ja, spritsa kristyr rätt på dem bara! ;-) Sweet att åka till Egypten, där har vi varit fast PreKids så att säga. Jag scrappar, haha, hellre än mycket ;-) Det som känns bra för stunden. Gör mig - tyvärr - inga illusioner av att någonsin "hinna ikapp".
KRAM!

Unknown sa...

Jättefin layout! Gillar den stora cirkeln som ramar in fotona - underbara foton också!

Jenny sa...

Härlig LO och den nedanför, den runda *pekar nedåt* är ju hur fin som helst!
Och nja, jag scrappar inte kronoligiskt, jag måste ha känsla för bilden just när jag scrappar, annars blir det pankaka ändå :)
Kram

Bettan sa...

Kanonfint! Jul kan aldrig vara för sent eller för tidigt ;) (säger jag som är så jultokig :-D )
Julfoto, leta reda på en halmbal eller dylikt nu medans de ligger på en åker nånstans, klä barnen i tomtekläder...kanske känner någon med ett stall där en häst kan få vara med också? Sånt gillar jag :-)

Jessica Blixt Wendin sa...

Hej
Oj, vad mycket fint du har gjort på din blogg. Tack för trevligt sällskap på uppsalaträffen
Kramis
Jessica/tussan

Miss Goldie sa...

He, he, jag ligger sååå långt efter just nu, ca 1 år tillbaka i tiden. Förr tyckte jag det var trist att scrappa foton som var 2-3 månader gamla, men nu är de som sagt minst 1 år gamla. Suck...känns som om man aldrig kommer att komma ikapp längre. Och ja, jag försöker scrappa kronologiskt för det mesta. Jättefin LO du gjort, fotona är ljuvliga!