torsdag 24 september 2009

Bloggparty-bidrag 3

Här har jag liftat Essmo's härliga LO!
Svårt när originalet är sååå himla fint, men jag gjorde ett försök iaf:-)
Ffa har jag liftat det grova upplägget, inte exakt.
Och blomhörnet med pappersrulle, och papper med vågig kant+wellat papper. Och så ingen titel.


Lite detaljer på det embossade i hörnen.
Nere till höger lade jag ut de utskurna swirlsen och duttade med Versamark dynan runt och embossade det sen. Lite av en "negativ" stämpling liksom.

Och här lade jag ut de hålen/papperet där swirlsen skurits ut ur och duttade versamark dynan i där så det blev embossade swirls.Första planen var att embossa med clear och distressa runt som är så poppis nu, men någon hade hjälpt mig med mina stämpeldynor så det var svart färg på min watermark/emossingdyna nu så det fick bli embossat med silver pearl.

3 kommentarer:

Claudia79 sa...

Va fin, gumman!! Älskar färgerna och blommorna som matchar så bra tillsammans...Och så lilla sötisen på fotot förstås!:)
Hoppas allt är bra med er! Stor kram

ZozzosLiv sa...

Så fiin LO!!Verkligen!! Gillar all de härliga detaljerna!!Kram

Karin sa...

Vilken underbar LO!!! Så snyggt med papprullen i blomman å hela upplägget! Snyggt! =)
å TACK för de snälla orden om mig *glad* du är för snäll! =)
Stor kram!!!