onsdag 22 oktober 2008

Idol-bidrag

Mitt bidrag till Pysselpassions Idol-utmaning v2.

Mina stjärnor

Temat: Pojk och tjejband-fina flickor och söta pojkar. Men jag tolkade det som att de är stjärnor och gav lite extra stjärnstatus åt titeln i ett försök att göra den till en dörrskylt på en loge med guldet;-)

Ngt prickigt papper: kanten av fotot

Ngt glittrigt: Svarta stjärnan är glittrig CS + Stickles runt den

Lager på lager: Lite överallt + stjärnan med namn

Sick sack: Alla stjärnor är sick sackiga linjer;-)
Också bonus med Lace cs.
Lite ironiskt att min LO är identisk med bonusuppdraget denna vecka!
Antingen inspirerade jag dem eller så tänkte vi bara väldigt lika:-D



1 kommentar:

Anonym sa...

Superfin Lo, härligt med alla stjärnor. Vad roligt det är när alla laddar upp sina idoler!! Så olika man tolkar utmaningarna =)