tisdag 30 september 2008

Kamera

Blä!
Min kamera är trasig! Troligen ett känt fel som händer just min modell och några andra. Har ju en bra kompaktkamera idag, Canon Powershot S1. Gillar ffa att jag både kan filma och ta kort och mest av allt LCD-skärmen som man kan vinkla ut och upp och ner osv.




Nu kommer jag ju behöva lämna in kameran och det skulle dröja 2-3v, vilket väl innebär 1mån eller mer och så länge kan jag inte vara utan kamera!
Så nu till frågan.
Är detta den spark i baken jag behöver för att skaffa en fin kamera? Dvs systemkamera.
Eller ska jag hanka mig fram med lånade grejer tills min kommer tillbaka och hoppas på att det är det felet som Canon lagar?
Och OM det inte är det ta ställning till huruvida jag behöver en bättre?

Jag VILL ju gärna ha en systemkamera, typ Canon Eos 400D, men använder man den tillräckligt tro?

Hjälp!

1 kommentar:

Nettan sa...

Hejsan!
Nu har jag kommit hem från bröllop och kan svara på din fråga i PP-idolbloggen.. vi vill ha fem namngivna tillverkare så de som du inte vet räknas inte till de fem.., men sedan får du ju ha med dina andra dekos utöver.